En: onze best bekeken artikelen in zeven jaar cliëntondersteuning
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
 
Afmelden  |   Lees online
29 januari, 2025
Facebook   Twitter   Instagram   Linkedin
Cliëntondersteuning
 
Beste lezer,
Bora Avrić
Projectleider
bij Movisie
We gaan door waar we vorig jaar gebleven zijn, kennis ophalen en verspreiden en (nieuwe) samenwerkingspartners (op)zoeken om de naamsbekendheid en vindbaarheid van cliëntondersteuning te vergroten. Samen staan we sterker, en juist nu is het leren van elkaar onmisbaar. Iedere ervaring, succes en uitdaging bevat waardevolle lessen die ons helpen om mensen nog beter te ondersteunen. Cliëntondersteuning vraagt om maatwerk, empathie en het vermogen om kennis te delen. Door op te bouwen wat anderen al ontdekt hebben, creëren we een krachtige basis om gezamenlijk obstakels te overwinnen. In deze nieuwsbrief delen we inzichten, praktijkvoorbeelden en inspiratie om van elkaar te blijven leren.
 
Aankondiging: nieuwe spuk-ronde voor cliëntondersteuning in jouw gemeente
De voorbereidingen voor een nieuwe aanvraagronde van de specifieke uitkering versterking cliëntondersteuning zijn bezig. 25 nieuwe gemeenten kunnen een aanvraag doen om te werken aan het lokaal versterken van  cliëntondersteuning. Sinds dit jaar hebben geïnteresseerde gemeenten eHerkenning nodig. Hier vind je meer informatie over het inlogproces en via deze link over het aanvragen ervan. Heb je nog geen eHerkenning en wil je gebruikmaken van deze SPUK, vraag de eHerkenning dan alvast aan. 
Lees verder
 
 
COmpas: wegwijzer in het versterken van cliëntondersteuning
Dit COmpas wijst je de weg in het versterken van cliëntondersteuning in jouw gemeente. Per vraagstuk staan een aantal thema’s geformuleerd. Door daarop te klikken vind je meer informatie over de belangrijkste handreikingen, tools en praktijkvoorbeelden van andere gemeenten.
Bekijk het COmpas
 
 
Kennismakingspakket: op reis in de wereld van cliëntondersteuning

Ga jij aan de slag met cliëntondersteuning? Dit kennismakingspakket is een handig hulpmiddel om stap voor stap van start te gaan in jouw gemeente. Met handige tools en een praatplaat om het gesprek aan te gaan over cliëntondersteuning.

Bekijk het pakket
 
 
Wegwijzer, steun en toeverlaat: themamagazine over cliëntondersteuning

Dit magazine biedt een rijk palet aan kennis en ervaring die we hebben opgedaan en opgehaald. Handige informatie voor iedereen die op wat voor manier dan ook bij cliëntondersteuning in een gemeente is betrokken. Met inspirerende praktijkvoorbeelden en handige tools.

Bekijk het magazine
 
 
Best bekeken
Hoe complex is de overgang van Wmo naar Wlz?
Handreiking: Zicht op het effect van cliëntondersteuning
Speel in op gedrag en vergroot zo de bekendheid van cliëntondersteuning
Video’s, animaties en andere media over cliëntondersteuning
 
Agenda
13
feb
Webinar over ervaringsdeskundigheid (13.30 - 14.30 uur)
Projectleiders ontvangen hiervoor een uitnodiging
Aan- of afmelden voor deze nieuwsbrief of een wijziging doorgeven?
Dat kan hier
 
 
 
Movisie
info@movisie.nl  |  www.movisie.nl  |  030-7892000
Churchilllaan 11, 3527 BG, Utrecht