En een nieuwe handreiking: inzicht in de processtappen
|
|
Om cliëntondersteuning te versterken is het proces minstens zo belangrijk als de inhoudelijke overwegingen. Deze nieuwe handreiking beschrijft vijf stappen in het proces die de doorontwikkeling van cliëntondersteuning ondersteunen. Elke stap bevat tips en goede voorbeelden uit de praktijk. |
|
|
|
|
|
|
|
Landelijk congres: Schrijf je in! |
|
|
|
Op dinsdag 29 september van 9.30 tot 15.00 uur organiseert Movisie met partners VNG, Ieder(in), de Koepel Adviesraden Sociaal Domein en het ministerie van VWS het landelijke congres: 5 jaar cliëntondersteuning, leren en innoveren. We zenden uit via een livestream vanuit de Prodentfabriek in Amersfoort. In de sfeer van De Wereld Draait Door spreekt dagvoorzitter Evert van Rest met onder andere Jet Bussemaker en andere inspirerende gasten die hun sporen bewezen hebben op het gebied van cliëntondersteuning. Achterover leunen en enkel luisteren is er niet helemaal bij: jij gaat zelf ook aan de slag! Uit acht verdiepende sessies kies je er twee waarin je wordt geïnformeerd, geïnspireerd of uitgedaagd.
|
|
|
|
|
Veelgestelde vragen |
Een online congres, hoe ziet dat eruit? Kan ik zelf bepalen aan welke sessies ik deelneem? Antwoord op veelgestelde vragen over het congres beantwoorden we op movisie.nl. |
|
|
|
|
|
|
Op 29 juni vond de masterclass OCO 2020 plaats in een online omgeving. Negentig deelnemers werden in verschillende sessies meegenomen in de belangrijkste thema’s, inzichten en tools die we de afgelopen jaren in het kader van het koploperproject hebben ontwikkeld. Met de opgedane kennis en inzichten kunnen zij lokaal aan de slag met de doorontwikkeling van cliëntondersteuning. |
|
|
|
|
|
|
|
Aan- of afmelden voor deze nieuwsbrief of een wijziging doorgeven? |
|
|
|
|
|
|
|